Pages

Wednesday 5 March 2014

Cultuur snuiven in het Stedelijk Museum

In de voorjaarsvakantie nam ik voor het eerst een kijkje in het Stedelijk Museum. Ik was er zelf nog nooit geweest en wilde er graag eens een keertje naartoe, want ik vind moderne kunst erg mooi. (De foto's van mij zijn een beetje slechte kwaliteit, want ze zijn door mijn moeder genomen)










Dit vond ik wel erg cool. Het was een kamer waar op alle muren woorden en zinnen werden geprojecteerd: dingen die nu trending topic waren op het internet. Als je er voor ging staan gingen de woorden weg (toevallig niet op de foto). Toen ging het vooral over de Olympische spelen.



Dit was een gedeelte van de tijdelijke expositie van Marcel Wanders.


Wat vonden jullie ervan?
Liefs, Hanne
P.S. Doe je al mee met mijn winactie?

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡