Pages

Monday 3 March 2014

Ootd: Do the hippie

Donderdag ging ik met mijn vriendin de stad in. Het viel heel erg tegen, we zijn de H&M, New Yorker en de Berschka (waar ik anders eigenlijk nooit shop) ingegaan, maar we kwamen telkens terug. Uiteindelijk slaagden we toch beiden bij de vintage winkel Zipper. Mijn nieuwe over-sized shirt trok ik meteen aan en daar ging ik vanmiddag foto's mee maken.



Ik ben nu al verliefd op dit shirt. Ik houd heel erg van over-sized kleding en dit shirt zit dan ook heel lekker.


Deze foto was eigenlijk mislukt. Ten eerste had ik de camera te veel naar achteren gezet en ik dacht dat ik het klik-geluidje hoorde en toen keek ik op. Precies op dat moment werd de foto genomen. Uiteindelijk vond ik het toch wel een grappige foto.


Shirt Vintage (Zipper) || Broek H&M

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Hanne
P.S. Doe je al mee met mijn winactie?

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡