Pages

Saturday 26 April 2014

Concert James Arthur

75 foto's had ik nadat ik een hele hoop mislukte foto's had weggegooid. Misschien had ik wel iets te veel foto's genomen van het concert van James Arthur. Ik vond dat hij, nadat hij zijn vorige concert een half uur voor openingstijd had afgelast, wel een super geweldig concert moest geven. En dat was zeker leuk!




Er stond weer een enorm lange rij, maar door je in de zaal er een beetje langs te wurmen kan je toch nog vooraan komen staan.


Eerst het voorprogramma. Ik was geen fan van haar en ben haar naam ook al weer vergeten. HAHAHA


Toen was het wachten tot het hoofdprogramma begon.


En toen begon het! Maak je klaar voor een hoop foto's!

















Dat waren veel foto's! Het was een geweldig concert!
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡