Pages

Thursday 24 April 2014

Ootd: rocking jeans

God, wat is het heerlijk weer! Ik had het eigenlijk veel te heet met mijn jasje, maar anders was mijn outfit niet leuk! Ja, ik kan altijd wel zeuren. In de winter wil ik mijn jas open omdat het anders niet leuk staat en in de zomer wil ik mijn jasje aan omdat mijn outfit anders saai is. Herkenbaar?




Het is (voor de meeste scholen hier) vakantie, dus dat betekent dat het rustig is op de parkeerplaats bij de sportvelden. Alleen moest net toen ik foto's nam de hockey training beginnen en kwamen er dus allemaal auto's. Op zoek naar een ander plaatsje dus.


Ik ging naar het andere plaatsje waar je makkelijk foto's kan nemen, maar het is daar altijd heel openbaar dus iedereen kijkt je altijd raar aan. Precies toen moest de zon ook verdwijnen achter de wolken.




Shirt Primark || Spijkerjasje Primark || Broek H&M || Schoenen Vans || Zonnebril Vintage

Wat vinden jullie van mijn outfit?
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡