Pages

Tuesday 22 April 2014

Happy Easter!

Fijn Pasen! Sorry dat er dit weekend geen post online is gekomen en dat ik hier eigenlijk wat te laat mee ben. Ik had het bericht gister geschreven, maar was vergeten het te posten! Ik heb nu twee weken meivakantie! Je zou denken dat ik dan juist meer tijd heb om te schrijven, maar dat is niet zo. Ik probeer dus om alvast zo veel mogelijk vooruit te werken!


Ik heb 2 dagen kerst en 2 dagen pasen altijd al een beetje raar gevonden. Nederland is ook het enige (of een van de weinige landen) die dat doet.
Op 1e paasdag ben ik met mijn moeder en mijn broer naar mijn opa & oma geweest. Mijn kleine nichtjes waren daar ook en we hebben samen eieren gezocht. Het was zondag echt heerlijk weer!
Op 2e paasdag deed ik mee een loop. 10 km was het en het ging heel lekker, aangezien ik een hele tijd een blessure heb gehad, dus ik was wel heel blij! Voor de rest heb ik niks gedaan.

Hebben jullie nog wat gedaan met Pasen?
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡