Pages

Wednesday 9 October 2013

Hey!

Ik stel me even voor!



Hey! Mijn naam is Hanne en ik ben 13 jaar. Op 12 december word ik 14!
Ik ben dit blog gestart, omdat ik wel vaker van dit soort blogs tegenkom en die vind ik altijd erg leuk! Daarom besloot ik er zelf ook een te maken!
Ik heb ook nog een andere blog: The Dusty Bookcase. Daar schrijf ik van alles over boeken, want ik houd erg van lezen!
Ik houd ook heel erg van tekenen en schrijven. Ook houd ik van muziek (luisteren). Ik ben een hele grote Directioner, Louis Tomlinson is mijn manneke. Ook ben ik een Sheerio, ik ben echt verslaafd aan Ed Sheeran. Imagine Dragons zijn ook echt heel gaaf! Ik ben ook fan van Little Mix, The Script en Mumford & Sons.
Vanaf nu zal ik zoveel mogelijk proberen te posten. Iedere donderdag post ik een Yes or No. Daarin vertel ik wat voor een onderwerp en dan kan je zeggen of je het een yes of een no vind. Als je suggesties hebt voor een onderwerp moet je het uiteraard zeggen!
Iedere zaterdag post ik de cd van de week. Daarin vertel ik wat over een cd die ik die week erg veel heb geluisterd. Suggesties voor nieuwe muziek zijn altijd welkom!
Hopelijk vinden jullie mijn blog leuk!



0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡