Pages

Tuesday 10 June 2014

Paris Haul

Ten eerste: Sorry dat er dit weekend geen post is gekomen! Ik had het erg druk omdat ik moet leren voor de proefwerkweek die vrijdag begint.
Zoals ik jullie had beloofd zou er een artikel online komen met de dingen die ik heb gekocht in Parijs. Het is niet mega veel, maar ik vind het toch leuk om te laten zien!




Als eerste heb ik de rugzak gekocht die je hierboven ziet. Ik vond hem zo leuk met al die plaatjes erop! Ik wilde al heel lang een rugzak met van die plaatjes, maar zelf maken is best duur omdat die plaatjes wel aardig wat kosten. Ik heb hem gekocht bij de New Look.


Ook heb ik dit shirt gekocht bij de H&M. Het shirtje is kort, waardoor je nog net een streepje van mijn buik ziet. Ik ben niet echt van de croptops, maar deze vond ik wel heel gaaf.


Verder heb ik dit shirt gekocht. Hij was helemaal niet duur, maar wel heel leuk. Hij komt ook van de New Look.


Als laatste heb ik dit potlood. Hij hoort er niet helemaal bij omdat mijn broer hem voor mij heeft gekocht in Disneyland, maar ik vond hem toch wel leuk om te laten zien.


Liefs, Hanne

1 comments:

Thanks for your comment! You made my day ♡