Pages

Sunday 28 September 2014

In love with flanels!

Ik heb een nieuwe liefde! Ik ben namelijk helemaal gek op flanels: blouses van flanel. Een lekkere zachte stof en het liefst heb ik de blousjes lekker groot. Mijn moeder noemt mijn flanel dan ook een huisblouse, aangezien hij zo groot is dat je erin kan wonen.

bron: tumblr




Ik voel mij gemakkelijk in kleding waar ik in kan verdwijnen. Geen wonder dat ik verliefd ben op mijn flanel! Toen ik hem zag hangen in de winkel dacht ik meteen: die moet ik hebben! 


Ik, Pippi en Leah heten je alvast welkom in de flanel club.
Maak je outfit net wat meer grunge door er een flanel aan toe te voegen. Beanies en docs of creepers maken het helemaal af. Ook een goede combinatie: flanels + band shirts. Geen idee waarom, maar dit is gewoon een geweldige combi!

bron: tumblr
Over het algemeen zijn flanels niet gauw verkrijgbaar in bekende winkels. Neem daarom eens een kijkje in vintage winkels zoals zipper, episode of de kilo shop! Daar hebben ze ze meestal volop. En aangezien het "mannen" blouses zijn, zijn ze alleen maar oversized verkrijgbaar.

thelmanblogi.blogspot.com
http://holy-nights.blogspot.pt/
mikariittaaonnelliseenelamaan.blogspot.com
Wat vind jij van flanels?




4 comments:

  1. Ziet er gaaf uit! ^^ Past ook echt bij je.

    ReplyDelete
  2. Hallo, ik heb je genomineerd voor de Liebster Award!
    http://beautylookbykaylee.blogspot.nl/2014/10/dubbele-liebster-award.html

    ReplyDelete
  3. Ooooh ik hou van deze post! Ik hou ook echt van flannels, en inderdaad, kleding waar ik in kan verdwijnen. <3

    ReplyDelete
  4. Ik ben verliefd op flannels, en vgm hebben wij dezelfde doccies. Ik heb ook een blog, wil je hem misschien bekijken? http://teenagegirlstruggles.jimdo.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! You made my day ♡