Pages

Monday 6 October 2014

inspirational art

Heel instagram is gevuld met tekeningen die prachtig nagetekend van het echt of Disney zijn, maar ik wil ook eens aandacht besteden aan de artiesten die zelf hun tekeningen bedenken. Want behalve goed kunnen tekenen vind ik het ook heel mooi als je met je eigen ideeën kan komen. Lees snel verder om mijn favoriete tekenaars te zien!

eigen foto


SALEM-7
De 17-jarige Leah uit Australië heeft een bijzondere tekenstijl. Ik kan er echt uren naar kijken en zij is dan ook een van de grootste inspiraties geweest bij het creëren van mijn eigen stijl.





MARIEKE BOSMA
De 18-jarige Nederlandse Marieke tekent dan misschien wel realistisch, er zit altijd wel een klein surrealistisch tintje aan. Ook in combinatie met de foto's die ze neemt is haar instagram een prachtige bron vol inspiratie.








RYUSEI HIKARU AKA EVELIEN
Ik heb hier niet zo veel over te zeggen, behalve dat de het allemaal gewoon gemaakt is met een prachtige techniek!








Welk van de 3 vinden jullie het mooist? En wie is jullie favoriete kunstenaar?

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡