Pages

Friday 10 October 2014

1 jaar From Love To Lost!

Hoera! Mijn blog bestaat vandaag 1 jaar! En dat moeten we vieren, dus ik denk dat ik binnenkort wel voor een leuke giveaway zorg, maar daar heb ik nu geen tijd voor! Over een half uurtje moet ik namelijk de auto in sprinten op weg naar Vlieland! Dit wordt de 19e keer dat ik er kom. Al heel mijn leven ga ik elke herfstvakantie en soms ook in de zomer er naartoe.



Ik wil natuurlijk alle lezers heel erg bedanken! Soms waren het er veel en soms waren het er weinig en ook al zit ik al 2 maanden vast 100 volgers, blijf ik bloggen nog steeds hartstikke leuk vinden. Ook vind ik mijn artikelen zeer verbeterd. Het is een hobby van mij (en mijn vriendin is er ook verslaafd aan) om mijn oudere artikelen te lezen en dan ga ik altijd helemaal stuk, want laten we eerlijk zijn: ze waren slecht.
Dus nogmaals bedankt en alvast een hele fijne vakantie toegewenst!


1 comments:

Thanks for your comment! You made my day ♡